wtorek, 13 stycznia 2015

Zawiedziona ;((

Witam. Wiem,że może nikt tego postu nawet nie zobaczy,a co do dopiero przeczyta,ale chciałam coś ogłosić.Pisanie tego bloga było dla mnie czymś niesamowitym i nie mogłam przestać myśleć o nowych pomysłach.Prawda jest taka,że teraz,gdy już tak naknociłam z tą Mafią nie mam ani jednego pomysłu.Blog ogólnie miał być bardzo spokojny i bez żadnych akcji tego typu.Po prostu zniszczyłam to opowiadanie i bez bicia się do tego przyznaję.Nie mam już nawet siły tego poprawiać,bo wiem,że nic by z tego nie wyszło.Założyłam więc nowego <BLOGA>.Nie jest on o One Direction,ani O Justinie Bieberze.To zwykłe opowiadanie o dziewczynie,która ma rodziców alkoholików i jest typem samotnika. Więc jeszcze raz przepraszam i zapraszam . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz